20140606

Pero onte foi o día mundial do medio ambiente?

Pois si, onte foi o día mundial do medio ambiente. Teño que aceptar que me enterei na rede case ó final do día, a traverso do blog Ría de Ribadeo en facebook. E chamoume a atención. Parece como se este ano as europeas e o truncamento de efectos causado pola abdicación do rei se xuntara á xa tradicional falta de consideración do medio nos medios (máis que cando é necesario encher espazo).
O caso é que en Ribadeo, que eu saiba, o día pasou desapercibido en canto a esa función. Un día onde xa se comentaban os primeiros baños en Ribadeo ou no que nun cambio de decisión. No que o alcalde tomaba cartas no asunto de borrar imprecacións contra a igrexa e amezas contra a xente do PP (por certo, remato de lembrar que no instituto hai unha pintada conta alguén que me identificaron como da guardia civil dende hai varios anos). Ou no que se asinou o contrato para a residencia (pero diso enterámonos xa transcorrida boa parte del)
Celebración? Os días mundiais, teño mantido aquí, xa son demasiado numerosos para que se lles preste atención, pero foron instituídos para chamar a atención sobre algún problema. Este ano en Ribadeo, parece que o medio ambiente non foi problema.
Deixo a foto en lembranza de que existe algo que se chama así: nubes sobre o Mondigo.
A figura na parte superior dereita? Xa me gustaría saber de onde saiu, como outras moitas agresións ó medio...

Ningún comentario: