20121005

Estou en campaña

Con anterioridade a hoxe, o Partido Pirata apareceu no blog en dúas ocasións (1, 2) Hoxe aparece unha terceira con motivo da publicación das listas electorais. Si, xa sei que foi hai algúns días. E eu mesmo, no xornal (Voz, 21 de setembro, non hai versión na rede), non lle din importancia algunha, cualificando a miña inclusión no posto 13 da lista de Pirata.gal por Ourense de 'anecdótica'. Aínda así, e xa que hoxe me atopo internet inundado de cousas sobre pegadas de carteis, ataques e defensas, deixo aquí o comentario do articulista cando deu a nova (colgo o artigo escaneado abaixo): 'un partido de ámbito gallego, que promueve la democracia directa y que, entre otros, tiene como objetivo defender la cultura como un bien común a cuyo acceso todos los ciudadanos tienen derecho'.
Presentándome por Ourense, non creo que esta entrada sexa moita propaganda, pois non hai moitos lectores ourensáns, que eu saiba. Tamén, dicir que sendo funcionario, tería dereito a pedir libres os dáis da campaña electoral, cousa que non se me pasou pola cabeza.
Así pois, non creo que faga moita máis propaganda no blog sobre o tema, aínda que supoño que si o usarei para ilustrar algunhas cousas da/na campaña ...

Ningún comentario: