20060517

17 de maio, día das letras galegas: música, maestro!


Hoxe é 17 de maio, este ano día das letras galegas adicado a Lugrís Freire.Non embargante, en Ribadeo os 17 de maio tamén se conmemora o cabodano do pasamento de Hernán Naval, sucedido o 16 a eso das 11 da noite. E este ano fai 5 anos. Polo tanto, vai esta entrada tamén na súa homenaxe, non en substitución do que lle pretendía (dixeron no Concello) senón só como testemuña. Aquí queda o amaño de Chenchu para un cartel, a portada do libro do 5º cabodano da saída da banda (hai xente que quereriamos ter preparado un libriño para este 5º cabodano, pero del), a 3ª páxina dese libro e o díptico da primeira actuación en Viveiro, que para el representou moito. Aínda hai quen lembramos a ilusión por tocar diante da casa da súa avoa.
E hoxe tamén están colgadas as fotos da banda infantil en Ponteareas o pasado fin de semana.


1 comentario:

Anónimo dixo...

Lejos del mar

Cuando despierto y estoy lejos
del mar que no me necesita
algo me falta en el futuro
y en la ventana y en el rostro.

yo sé que el mar es tan eterno
como la muerte

el mar de olvido es como un tálamo
un prado inmóvil o batiente
un cieloabajo de olas nubes
un borrador del infinito

yo sé que el mar es tan avaro
como el silencio

cuando me duermo y estoy lejos
de las gaviotas de salmuera
sueño que el mar me abraza turbio
y en sus entrañas me abandona

yo sé que el mar es la respuesta
a nadie a nada

Mario Benedetti / Hernán Naval