20100926

O día 29 non se edita o blog

Só un aviso para dicir que non haberá entrada algunha o día 29. O día da folga xeral este blog sumarase a ela. Coido que as causas da folga están craras, polo que non ven a conto profundizar máis nelas. En canto a outras cousas relativas, como a bondade dos sindicatos, ou o facer folga en contra dunha política dun goberno ou contra dun partido, por poñer exemplos que se barallan estes días, non serei eu quen entre, alomenos polo momento, en divisións para aprofondalas.

5 comentarios:

Yo escribo dixo...

La huelga está clara: Los sindicatos organizan la huelga después de que se hubiera aprobado la ley de la reforma laboral y después de recibir su subvención anual. ¿Tiene algún sentido esta huelga?

Una vez que se la cortado la cabeza al trabajador, ¿qué sentido tiene esta huelga? Tenían que haberla organizado antes de aprobarse la reforma laboral (donde entre otras medidas los trabajadores pasaron de perder los 45 dias por año trabajado a 20 y tantos días).

Por otro lado, en un estado donde los sindicatos viven del estado, ¿qué se puede esperar? Quizás deberíamos fijarnos en el modelo anglosajón.

Yo el 29 SÍ QUE VOY IR TRABAJAR y a ver quién los "tiene bien puestos" para impedir que yo acceda a mi puesto de trabajo.

Agremon dixo...

Sentido? Quizáis saber que somos conscientes de que temos dereito polo menos a patalear, que polo menos iso témolo, e que se non o aproveitamos, quizáis pronto non o teñamos.
Os sindicatos? Sinxelamente, 'ben, gracias'. É o que hai.
En canto a que alguén queira ir a traballar, pois non é o primeiro que me di que si vai traballar.

Yo escribo dixo...

Claro que tenemos derecho a "patalear". Efectivamente, pero yo considero que deberíamos haber "pataleado" hace mucho tiempo.

Los sindicatos deberían estar para defender al trabajador y ser independientes de la política del estado. Pero en este país, está demostrado que la acción del sindicato depende de la organización política que esté en el estado y depende de las subvenciones que reciben año tras año.

La ley de la reforma laboral está publicada en el BOE. Ahora lo único que queda es luchar porque la reforma de las pensiones nos perjudique lo menos posible. Esperemos, que no sea demasiado tarde.

Agremon dixo...

Sen estar de acordo en todo, coido que deberamos ter pataleado hai tempo, e que os sindicatos deixan moito que desexar. Pero, polo momento alomenos, é o que hai.

Anónimo dixo...

Estou dacordo con facer unha folga, pero non levados da man dunhos sindicatos verticales que bailan o xogo o goberno de quen dependen e que non defenden os traballadores. oposiciòn total ós sindicatos verticais ata que veñas unhos sindicatos que só sirvan os traballadores.