20100717

Ribadeo e a fibra óptica


A foto amosa unha mesa portátil ná beira do cine teatro, comezo de Avda. Rosalía de Castro.
Foi tomada o 20100715 e os aparellos son para empatar os cables da fibra óptica para telecomunicacións. Preguntei para saber a compañía, pois R ten avisada a súa chegada dende hai tempo, pero non, eran operarios dunha empresa que traballaba por conta de Telefónica.

3 comentarios:

El ángel de Olavide dixo...

Antonio

Esposible que estén montando fibra optica hasta el pie de los edificios en un radio de 600 metros de la centralita o del sistema de control que tengan activo en Ribadeo. Y desde allí instalar en el par cobre VDSL2 con la que se pueden servier velocidades de 25-50 y posiblemenente hasta 100 megas. Con esas velocidades ya se pueden prestar con seguridad servicios de tv de alta definición y video a la carta. Como ese servicio es compatible con el lanzamiento de fibra y al tiempo no entra en litigios con el resto de las compañias, pues puede poner los precios que le de la gana, por eso lo hace. Cierra puertas a su competencia que no pueden crecer a su chepa, etc. Los precios, donde ya lo están instalando son promocionalmente de entrada iguales que el actual adsl de 6 o 10 megas. Y a largo plaza tenderán incluso a ser inferiores. No están gastandose el dinero en promoción comercial pero lo están intalando ya por toda España. Muy discretamente y con técnicas comerciales muy agresivas. Le llaman al servicio Movistar Futura.
Hasta dentro de unos pocos dias

Agremon dixo...

Vexo que estás na onda, Ángel. Certamente, o sitio da foto está a pouco máis duns 100 m do edificio de telefónica en Ribadeo.

Fatima dixo...

Eu preguntei hai uns meses (xa debeu ser o ano pasado) a R e non teñen planeado comezar a corto plazo.
Dicían que antes ía Viveiro, que polo que eu sei aínda non ten a día de hoxe, e logo xa verían...
Tamén influía a cantidade de contratos de R que xa se poden facer, aínda que non con liñas propias.