20100324

O ascensor da Atalaia, primeiro retrasado, logo tiroteado

Quizáis me saiu un título un pouco alarmista, pero é a realidade: a súa posta en funcionamiento está sendo retrasada, e agora ven o tema do disparo (1 só).
A estrutura do edificio non leva vidro, o vidro (de seguridade) é o do propio receptáculo do ascensor, e polo menos coa miña vista é necesario fixarse para ver o astelado do vidro de seguridade, e levar uns prismáticos para ver o impacto. Di o viciño que deu a nova ó encargado de obra que debeu ser o domingo, pero que non se enterou, e que di a Guardia Civil que o impacto é de bala por arma curta. Despois dun rato falando con el sobre o ascensor, os botellóns que se organizan na atalaia, a rotura de luces alí, etc, apunto eu se dirán que a arma usada é de canón curto porque con arma de canón longo o impacto sería máis forte, e que o disparo debeu de ser feito dende unha zona máis chá da nova baixada entre Atalaia e Cabanela, precisamente da que me estaba sinalando o impacto, por ser dende onde o vidro ofrece unha maior perpendicularidade á visión.
O comentario do concello, aquí.

2 comentarios:

Agremon dixo...

Despois de ver na Voz un pé de foto diciendo que o diámetro da perforación feita pola bala é de 0,8 cm, a bo seguro se sabe xa de onde proviu, se da baixada, do paseo marítimo ou doutro sitio.

El ángel de Olavide dixo...

Creo que el inspector Wallander de la policia sueca va a venir este verano a veranear por la Mariña. a lo mejor se le puede pedir que ayude en la investigación. Estoy verdaderamente asustado por el incidente....no me llega la camisa al cuello.