20091216

Que neve ... !


Hoxe, mércores, suspendéronse as clases en toda Galicia polo mal tempo. Si parece que no interior de Galicia a cousa pode ser peor, pero aquí estamos polo día rondando, pero sen chegar ós 0ºC nun día con frío pero polo demáis, apetecible. Pregúntome como fan logo nos países nórdicos con esto da neve e as clases. Polo momento, de cara a fin de trimestre dentro de catro días lectivos máis, coido que aparte da perda de horas, rompe o ritmo para os días que quedan. Por certo, o correo recibido polos docentes daba como fonte de información a previsión da axencia española de meteoroloxía. A predicción está na imaxe. A de meteogalicia, que xa saben os comerciantes que se soe achegar máis, non a din conseguido pola web.
E nun día con frío, calorciño para o corpo: abre en Ribadeo unha tenda de produtos eróticos, segundo parece a primeira na Mariña. Unha opción máis de agasallo de Nadal que é nova o mesmo día que o é o reparto das árbores de Nadal polo concello. Árbores de ida e volta, pois serán recollidos depois de Reis e entendo que reprantados.

4 comentarios:

clapaucio dixo...

Y digo yo. Saben los de educación como podemos arreglarnos los padres trabaadores con los hijos en un día omo éste?? No sería lógico que dando los problemas diesen soluciones?? una ludoteca en los centros, justificante en las empresas para uno de los progenitores, ...

Tendrán estas cosas algo que ver con la tan famosa baja productividad de los españoles?? repercutirán estas medidas en el fracaso escolar??

Salu2

agremon dixo...

Clapaucio, que razón tes!

Yo escribo dixo...

Hoy en día, muy sensible es la gente.....Recuerdo hace unos años (estaba yo en la ESO), cayó una nevada muy fuerte, cubriendo todo de nieve, y las clases solamente se suspendieron 2 días. Pero se suspendieron después de que apareciese todo cubierto...

Hoy en día, un poco de frío y ya se suspenden las clases.......Estamos creando una GENERACIÓN DE VAGOS E IRRESPONSABLES.

agremon dixo...

... si, e máis que sensible, sensibilera, porque aplica a sensibilidade máis ben a cousa que poderían pasar, e non ás que o merecerían.