20081217

Unha carta ó director rexeitada

Remato de recibir hoxe, o día do rexeitamento da eurocámara á ampliación a 65 horas de traballo semanais, a contestación dunha carta ó Director de El País, enviada por min o 2/12/2008, é dicir, hai 15 días. A resposta é que non teñen espazo. Como no blog si que o hai, póñoa tal cual, mesmo en castelán, e con ligazón ó artigo referido.
"
A raíz del artículo de Margot Wallström en El País del pasado viernes 28/11, hay que decir que no dudo del deseo de comunicación de las instituciones europeas. Sin embargo, dos párrafos del artículo me han llamado poderosamente la atención.
En el primero cita la negativa en los últimos referendos europeos como una indicación de la falta de apego por Europa. Algo que me recuerda al Bush de los mejores tiempos diciendo cosas como quien está contra lo que yo digo está contra los EEUU. Pues no. Precisamente el ejercicio de la crítica sobre decisiones comunitarias puede ser una manifestación de querencia por Europa mayor que la simple aprobación sin discusión de algo propuesto en la lejanía.
En el segundo, alude al confuso y burocrático entramado institucional europeo como un hándicap negativo a vencer por la comunicación institucional. Pienso que sería mucho más práctico la simplicidad y la transparecia, y no sólo para comunicar propaganda, sino sobre todo para integrar y dar oportunidad de participar a los europeos. Al fin, es la gente la que somos Europa, por mucho que nos asentemos en un territorio del mismo nombre.
Un saludo,
"

1 comentario:

Mariano Grueiro dixo...

Xa non so as cartas o director, tamén nos comentarios as novas dos xornais nas suas páxinas web.

Tiven dous comentarios no mesmo dia de dous xornais totalmente opostos politicamente, libertad digital e el pais.
A pesar da miña moderación a hora de escribilos, os dous foron borrados.
"falta de espacio", chamanlle asi agora