


Mesa redonda, outra, teráse hoxe por parte do equipo de goberno. Unha iniciativa en principio moi saudable e que é de esperar que redunde en ben da comunidade. Esperemos que hxa moita xente, e participativa, para intercambiar explicacións, peticións, ideas, sobre a xestión de Ribadeo.
Deixo para remate unha nota de prensa da AVV O Tesón:
Nota de Prensa 03/07/2008
Hai xa dous meses que dez asociacións de veciños ribadenses enviaron a Begasa e a diversas outras institucións e entidades unha queixa sobre o subministro eléctrico a Ribadeo. Entre medias, voltou a fallar a luz moitas veces, incluíndo algunhas de escasos segundos, pero sempre con efectos indesexables.
Hai algún tempo recibiuse a contestación da consellería de industria dando nota de que se tramitaba a queixa, que lles chegou tanto de xeito direito como a partir doutras entidades.
Esta semana foi recibida a resposta de Begasa. Lamentamos que sexa unha contestación autoexculpativa, que segundo se pode ver nos ficheiros que adxuntamos, copia da carta recibida, que resumindo pode dicirse que ten básicamente dúas liñas condutoras:
A primeira, que a compañía cumpre estándares e normativas con folgos
A segunda, que ten boas relacións coas autoridades, con quenes está colaborando.
Dende a AVV O Tesón, e a falta de consultar ó resto das asociacións participantes na queixa, queremos dar cumprida conta de que a resposta non da solucións ó problema do deficiente subministro eléctrico de Ribadeo, nin pretende dala, cunha actitude que ben se pode considerar de prepotencia e desinterese. Non comprendemos que no seu caso a normativa permita á compañía ter un mantemento evidentemente deficiente, propiciador dos apagóns ós que xa estamos afeitos. Tampouco comprendemos que se pretenda confundir a colaboración coas autoridades, cousa que vemos lóxica como un paso previo para o bo funcionamento tanto da empresa como da xestión do pobo, co servizo prestado, a non ser que o que se pretenda sexa poñer ás autoridades como escudo das propias deficiencias da empresa.
O problema ven de antigo, e somos conscientes que é posible que se necesite tempo para solucionalo. Pero antes hai que ter a intención de procurar esa solución, e polo que parece a empresa non a ten. Así as cousas, con tempo, pero sen pausa, continuaremos a desenvoltar actividades e aunar esforzos para presionar á compañía ata lograr que BeGaSA de un servizo adecuado á nosa comunidade.
Ningún comentario:
Publicar un comentario