20070520

Chove, rosa de abril

Chove. Menos que onte, pero chove.
Procurei na rede a obra de Rosalía (nº 2 de Cantares Gallegos) que deu pé á 'Rosa de abril' de Andrés Gaos, que se tocou onte no concerto da banda de Ribadeo. Atopeina aquí, e aquí vai o texto concreto usado na cantiga, lido onte por Suso.
--
Nasin cand' as prantas nasen,
No mes das froles nasin,
Nunh' alborada mainíña,
Nunh' alborada d' abril.
Por eso me chaman Rosa
Mais á dó triste sorrir
Con espiñas para todos
Sin ningunha para tí.
Dés que te quixen, ingrato,
Tod' acabou para min,
Qu' eras tí para min todo
Miña groria e meu vivir.
De que pois te queixas, Mauro?
De que pois te queixas, di,
Cando sabes que morrera
Por te contemplar felis?
Duro crabo me encrabaches
Con ese teu maldesir,
Con ese teu pedir tolo
Que non sei que quer de min,
Pois dinche canto dar puden
Avariciosa de ti,
O meu corason che mando
C' unha chave par' ó abrir,
Nin eu teño mais que darche,
Nin ti mais que me pedir.
--
Unha nota: ía publicar en youtube un pequeno (e de pouca definición) vídeo tomado onte, pero... aínda non pasaron 70 anos da morte de Gaos nin de Gregorio Baudot, polo tanto, as súas obras están protexidas por dereitos de autor, e ... non os teño adquiridos. Así, que, Baudot queda en todo caso ata o pŕoximo ano, e Gaos, abondo máis aló.
(Aproveito para lembrar que coa licenza creative commons que se amosa abaixo, este blog si pode usarse por exemplo para citas desde xa, dicindo de onde se sacaron os datos :-) )

Ningún comentario: